четвъртък, септември 11, 2008

Хванати в изневяра или Cheaters по ганьовски


Започнах да гледам наскоро сериите на "Хванати в изневяра", новото шоу по Диема, което се явява далечен братовчед на американското Cheaters.
Уникално шоу, уникални куриози, много се смях, ама много. Просто в какви ситуации ги хващат изневеряващите, какви простотии правят, не е истина просто!
Примерно мъж хванат да изневерява с жената на друг, задава съмсем спокойно въпроса:
"Къф си ти че да ми прекъсваш секса, уе !" :D
Или пък жена духа на някакъв пич, след малко отива и целува мъжа си.
До тук с еуфорията и гърчовете от неистов кикот.
В третия епизод споменаха някакъв "ъндърграунд фотограф" - Васил Веждев. Реших да видя какво снима тоя човечец. Еми не мога, Google не е чувал за него. А аз от опит знам, че ако Google не е чувал за някого той не съществува.
В блога на dzver пък казват, че бременната филоложка от първия епизод миналата година завършила НАТФИЗ.
В първия епизод мутрата-адвокат Станислав Стоименов не фигурира в регистъра . Следователно няма такъв адвокат от София.
Все едно гледам ОКНА, но малко по-добре режисиран вариант.
Аз ще продължавам да го гледам, може да е идиотско, да е нагласено, но е забавно. :D

3 коментара:

Анонимен каза...

Със сигурност е нагласено. Сценаристите на Слави май бяха изнесли подобна информация :)
Освен това е грозно ;)

gotha каза...

Абе джангър тарапана да става ! :D
Забавно е ! Аз много се смея като го гледам.

Анонимен каза...

В интерес на истината проверих името на една позната адвокатка, която се занимава с правните дела на много големи фирми в София - също я няма в този регистър. Не съм сигурен но мисля, че там са само адвокатите, които представят лица в съда.

Иначе и аз съм съгласен че е нагласено. Адвокатът от първата серия изобщо не се сети да спомене че е напълно незаконно да го снимат в дома му без разрешение.