четвъртък, септември 18, 2008

11 октомври - свобода, а не страх

По принцип не исках да пиша по тази тема, защото вече почти всички блогове, които чета го направиха, но пък нека и аз да покажа, че подкрепям идеята на 100%

Ако още не сте разбрали за какво иде реч:

Голямо движение от хора и организации призовават всеки да се присъедени към европейкия ден за протест срещу тоталното наблюдение от страна на правителствата и бизнеса. На 11 октоври 2008 във всички европейски столици по едно и също време ще бъде дадено началото на събитията и протестите под наслов "Свобода, а не страх". Мирни действия за една по-човешка Европа.

За да изразим протеста си срещу манията за сигурност и прекомерно следене, ние ще излезем по улиците на европейските столици на 11 октомври 2008. Призоваваме всички да се присъединят към мирния ни протест. Политиците ще видят, че искаме да излезем и да защитим свободите си.

Сайта на който можете да получите повече информация е този.
Аз ще изляза на улицата за да защитя правата си като български и европейски гражданин. Надявам се да се видим!


P.S. За планирането на протеста са нужни 6000 лева. Ако можете и имате желание помогнете за набиране на парите. 

2 коментара:

ivanatora каза...

А тези, които не можем да идем до столицата, за да "излезем по улиците"? :)

Аз за първи път чувам днес за такава инициатива, а уж следя доста блогове...

gotha каза...

Е, значи грешката е моя, все пак е имало хора, които не са знаели.
Иначе за ходенето до столицата, ясно ми е, че не всеки може, но при повечко желание може да се намери начин. 11-ти е събота и ако предположим, че не си на работа, студенстския билет до Сф е 4 лева в едната посока. Сметни си още 2 лева за да пиеш една бира и за 10 кинта си готов :)

Иначе едно бързо търсене в google reader-а извади следното:
http://blog.peio.org/?p=1666
http://www.linux-bg.org/cgi-bin/y/index.pl?page=news&key=405752365
http://yovko.net/archives/1694
Убеден съм, че някъде там има още постове, но не ми се търси.